Thursday, October 6, 2011

October 2011



Alhamdulillah..dah genap 26 tahun…disebabkan tahun ni aku tercongok mengadap dinding rumah jer masa weekend..dengan rasa rajinnya aku pun memikir dan menyenaraikan orang2 sekeliling aku dan kawan-kawan aku yang terlibat sama dalam meyambut hari kelahiran pada bulan Oktober…

Sebelum aku menyenaraikan nama2 yang lain,aku dulukan orang yang sama hari lahir dengan aku:
1.Nor Haslina Saad- dia ni masa lahir awal or lambat cket dalam beberapa minit dari aku. Mak aku dan mak dia berebut mak bidan la masa tu, maklum la masa tu tak lahir kat hospital..lahir kat umah jer pakai khidmat mak bidan.  Masa tu kampung aku ada seorang jer kot mak bidan, tu yg terkocoh bidan tu. Nasib la rumah antara kami berdua ni xjauh sangat. Dekat la jugak. Sekolah rendah sekali dan penah duduk satu kelas sekali. Paling best kami dapat guru kelas pun sama tarikh lahir dengan kami.
  
2. En Azrul Bahaludin- bekas lecturer masa kat Sri Iskandar. Dulu dapat guru kelas sama DOB, sekarang lecturer plak.

3. Khairul Azman- ni kawan coursemate aku…sama la jugak dengan aku DOB dia. Sangat2 la bertuah asyik terserempak jer dengan org yang sama DOB dgn aku...

Dalam Famili aku, ada 4 orang lagi yang lahir dalam bulan Oktober:

1. Husna Nadhirah Mohd Nazri (02-10) – anak buah sulung aku
2. Mohd Nazri Abu Bakar (14-10) – abang sulung aku
3. Norlela Abu Bakar (3-10) – kakak
4. Siti Zaiton Abu Bakar (25-10) – kakak

Kawan- kawan aku yang terlibat dalam misi oktober ni:-


           1.        Noren Najwa Mohd Ghazali- first year sambut hari lahir sbg seorang ibu…baru jer dapat anak  sulung..TAHNIAH
2.        Azanatul Azmiera Aziz- nie dah lama jd ibu..hehe
3.        Noor Hafidzah Md Saad- Ni pun sama, first year sambut hari lahir sebagai seorang ibu..emm dua orang ni dapat anak lelaki..Alhamdulillah
4.      Ahmad Roshidi Abu Mansor – ni aku terkejut cket..sama tarikh ngn kakak aku…tu pun sbb tgk Fb ke Freindster ye? Aku pun xingat..
5.    Rosmieza- yang ni sama birthday dgn anak buah aku..baru kenal dlam 5 bulan..my housemate

Semuanye dalam 12 orang yg aku kenal sambut birthday bulan yg sama..So, aku pun terasa nk wish sekali gus la…ahem..ehem



>>>Sannah Helwah @ Selamat Hari Lahir kepada semua kakak and abg, kawan2 dan lecturer..Semoga hidup diberkati (BarakALLAHu lakum), dilimpahi rahmat,murah rezeki dan semoga hidup dalam iman, mati dalam iman dan masuk kesyurga bersama2 dengan iman..Amin. TabaqaAllahu Min kum.<<<<<<

Dan minta maaf kalu ada yang marah sebab sebut nama penuh dalam ni..itu bukan apa,sebagai penghormatan kepada nama2 yang baik…Betul kan(^_^)


uih85@06/10/11
00:00

0 comments:

Post a Comment

 
;