Tuesday, July 5, 2011

ETS


Aisheman!!! First time naik KTM ETS dah ada penglaman yg xbest…aku bkn naik ETS gold 0r silver…platinum tau…konon 3 stesen jer berhenti.~Sekali berhenti xjln2 dah..waaa…dah dekat 30min dah ni tgu..katenyer blackout..suppose sampai ipoh kul 10pg..alamat sampai kul 11 la ni…aduyaii…KTM…jgn sbb ada Melayu kat belakang ko tu..ko pun wat jnji melayu kat cni..huhu..ce tukar Islam kat belakang nama KTM tu..kot2 leh menepati jnji lepas ni..hahaha..Sepanjang tercongok dlm train ni…dah tiga train yg lalu tepi aku ni..yg bestnyer KTM komuter yg lembap tu ha…aish..malu jer platinum ni tau…apa kes!!..

Aku sepatutnye kul 10 kena attend briefing tuk plant baru…lewat la jwabnya…aku xbersalah…punya la excited nk g outstation ni…tu la org tua2 kata jgn excited nati ada yg xkena…eh jap2..ape kena excited aku dgn pengoperasian KTM ETS ni..hahaha..aku xterlibat pn..

Orang belakang dah mula bising..berpeluh la..lambat la..segala mangai..sabar2…lex la..ce tiru aku ni ha..luah dlm blog..hahaha..release la cket…

Counting!!!!..selepas sejam akhirnya jln jugak train canggih n mahal ni..hahaha..Alhamdulillah..tp korang nak tau x..aku sebenarnya smpai lambat aritu..sampai2 dah jamuan makan..wasalam dah pun…rugi2…tp xpe sok leh attend T&C..kira ok la..malu oo..sampai lambat..sapa nk tgung ni..waaaa


0 comments:

Post a Comment

 
;