Thursday, January 27, 2011

:.___MUSaFir___:.


21 hb---- aku terima perkhabaran yg membuatkn aku gundah gulana hahaha....tp tu la yg sebenarnya aku rasa selama seminggu...makan xlalu mandi xbasah...mngalahkan org yg berchinta...sujud,bertahmid,bertasbih membantu aku tuk kurangkan rasa ketegangan tu sebenarnya...Alhadulillah....Allah is Always NEar..

26hb---- akhirnya hari yg aku tgu pun tba...melangkah dengan sepotong doa..."rabbi yassir wa la tua'sir"...semoga berjalan dgn lancar...masuk aje dalam bilik tu..alhamdulillah semua sesi tu berjalan dgn lancar...EN IWK mmg baik...xpenah aku jmpa sepanjang aku g Interview, interviwernya seorang yg menyenangkan...berckp seperti seorg  ayah ngn anak...hehehe...dan EN IWK tu la akan jd manager aku kalu aku diterima nati...mesti best la ada bos mcm tu...keluar dr D'sara dengan hati yg lega...fuhhh...kalu xdapat pun puas hati..sbb jumpa EN IWK very NICE...

26hb-----DUTA...
aku jumpa seorang perempuan yg cantik- secantik peribadi dia...bertukar cerita dengan dia dalam surau..kami cepat serasi..sbb kami dari rumpun yg SAMA...ANAk PEnoreh...hehehe..5.30 aku mintak diri...bas dah nk sampai...aku bersalam..aku tnya nama dia...nama yg secantik tuannya...org GRIK...IMAN!!!..jumpa lagi...

SUJUD syUKUR...
Alhamdulillah...aku tglkan d'sara dengan ketenangan yg indah kurniaan dr ALLAH...terima kasih kerana sentiasa mendengar rintahan hambamu...AMIN..



author: B!ntunBakr...(^_^)

0 comments:

Post a Comment

 
;